25 grudnia 2013

# 10

nienawidzę świąt, bo...?
bo ich nienawidzę

bo nie czuję jebanej atmosfery
bo mama mówi mi, że mam najbardziej przejebane, z tego powodu, iż cała rodzina ma mnie w czterech literach
bo jestem gruba
i tyję

wracam 
będę pisać bilanse
bo przez ten okres kiedy mnie nie było stało się wiele złego
zaczęłam o wiele więcej jeść
ale też chudłam
i potem znowu tyłam
i teraz jestem gruba
mam odstający brzuch
co mam zrobić, by się go pozbyć
jakie ćwiczenia może wykonywać persona, która czeka na operację kolana?

dupa dupa dupa...
ale przynajmniej jest hajs, polecę sobie w sylwestra

ostatni raz.

chcę nic nie jeść
chcę by było tak jak wtedy
i mimo, że to chore
to wtedy byłam szczęśliwa.

szlugtime.

4 komentarze:

  1. Trzymam kciuki za Ciebie Kochana, bardzo się cieszę, że znowu jesteś z nami ! :* ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dasz radę, poradzisz sobie z tymi problemami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 50 year old Structural Engineer Teador McCrisken, hailing from Sioux Lookout enjoys watching movies like Downhill and Mycology. Took a trip to Su Nuraxi di Barumini and drives a Ferrari 250 Testa Rossa. skocz do tych gosci

    OdpowiedzUsuń
  4. prawnik rzeszów - Jesteśmy prawnik-rzeszow.biz, kancelarią prawną z siedzibą w Rzeszowie. Jesteśmy małą kancelarią, dopiero zaczynamy swoją działalność, dlatego potrzebujemy dotrzeć do większej liczby osób. Oferujemy usługi prawnicze i musimy rozpowszechnić naszą nazwę, więc jeśli masz czas, aby napisać o nas, będziemy wdzięczni. Chciałabym podziękować za poświęcony czas, ponieważ wiem, że jesteście bardzo zajęci i naprawdę to doceniamy. Jeśli masz jakieś pytania, proszę nie krępuj się pytać.

    OdpowiedzUsuń